Torsdag morgon

Kl e snart halv 6 på morgonen och jag kan inte sova :( den här veckan blev inte alls som jag hade tänkt mej, har sovit hela dagarna för min feber, orkar ingenting men hoppas på att febern går ner och hoppas på skola på freda. Om två dagar så fyller jag 16 :D mamma har gjort mocatårta till mej som bara står i frysen åh väntar på mej. Jag har inte träffat älsklingen på hela veckan för ja e sjuk :( men vi har bestämt att på freda (imorgon) så ska han laga mat åh fixa efterrätt :) undra va de blir för nå gott :) Jag får inte leka med min mobil så mycket så de drar ström för jag kan ej ladda den för den har blivit glapp där så jag måste överleva på 48% så de blir nog att lämna in den så den blir fixad :) nej undra om man skulle försökt sova så jag blir frisk. P.s i morgon har jag tid hos tandläkaren här i malung kl kvart över 8 :( för min cp tandställning e helt cp åh en grej har lossnat ): Gonatt el godmorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0