Tisdag

Kl e tjugoövre 8 åh jag e i skolan fast ja inte hade behövt de men jag åkte hit ändå :)ja sitter åh läser tusen gånger starkare såg på den filmen i onsdas åh den va bra det e ju fan så det e i klassen. Efter skolan då blir det hem till älsklingen åh mej åh äta sen ta de lugnt, va e de för fel att inte vara med sin pojkvän? Inget fel alls! Man kanske vill vara med den man älskar så jag lär väl fan få vara med han om jag vill! Ni ska inte lägga er i mitt privat liv! Igår så bestämnde jag åh mia att jag åh ska va med på en fjäll tur :) de kommer att bli fan så kul :D sen te våren ska jag vara med på skol trampet så ja jag siktar högt medans andra siktar lågt. Nej nu ska jag fortsätta läsa. Skriver kanske mer ikväll puss hejs (k) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0